Ruh Halim Sözleri

Bu Günkü Ruh Halim Sözleri

Ruh Halim; — Mart ayı gelmesine rağmen hala yalnız takılan bir kedi gibi hırçın ve çaresiz. . .

Ruh Halim; — Şöyle uzanıp hiç bir şey yapmayasım var. . .

Ruh Halim; — Kendimi araba farı gibi hissediyorum kimi zaman uzunlarım, kimi zaman kısalarım aydınlatıyor etrafı. İçim ise hep karanlık.

Ruh Halim; — Zengin bir aileye evlat olasım var. . .

Ruh Halim; — Yüksek yüksek tepelere ev kursunlar beni de içine koysunlar kimseyle görüşesim yok. . .

Ruh Halim; — Kusacağım yalnızlıktan. . .

Ruh Halim; — Kendimi 10. Bilgisayar kitabı gibi hissediyorum uygulamaya geçemeyen, sürekli pratikte takılan aciz bir ders kitabı gibi.

Ruh Halim; — Yeminlen bezdim. . .

Ruh Halim; — Eşiyle memlekete giderken ön koltuğu kaynanasına kaptıran yeni gelin gibi. . .

Ruh Halim; — Tam gol atacakken ayağı kayan futbolcu gibiyim. . .

Ruh Halim; — Mangal partisindeki taze fasulye gibi. . .

Ruh Halim; — Sahibi ishal olmuş bir klozet gibiyim, karmakarışık ve mide bulandırıcı.

Ruh Halim; — Köpek balığını kovalayan çılgın hamsi. . .

Ruh Halim; — Otobüste butona erken basınca ayıp olmasın diye inip yağmurda yürümüş adam gibi. . .

Ruh Halim; — Dershane defterinin arasında unutulmuş test gibiyim. . .

Ruh Halim; — Bira ara yaparız, onu da bir ara yaparız, yav hallederiz boş ver şimdi. . .

Ruh Halim; — Kafam bozuk, fazla çalkalanmış gazoz gibiyim. Yaklaşmayın!

Ruh Halim; — Hormonsuz ve dağların eteklerinde yetişmiş bir sebzeye modifiye için uygulanan hormonun çektirdiği acı olur ya, o acı gibiyim.

Ruh Halim; — Yaptığın götlük harbi dört dörtlük. . .

Ruh Halim; — İçinde viski içilmiş bir çay bardağı gibiyim, batılı mıyım yoksa doğulu muyum karar veremiyorum.

Ruh Halim; — Pazartesi başlayıp salı biten diyet gibi. Öyle anlık öyle boş vermişlik. . .

Ruh Halim; — Boğaz köprüsünün ayağı gibi hissediyorum kendimi, üstümde olanlardan habersizce ağırlığın şiddetiyle beli bükülen bir köprü bacağı.

Ruh Halim; — Elinde defi yerinde keyfi, boş ver biter mi dünyanın derdi hobbaa. . .

Ruh Halim; — Edirne-Yunanistan sınırında yapılmış rakı gibiyim, benliğimi bulamıyorum.

Ruh Halim; — Aman olduğu kadar. . .olmadığı kader…

Ruh Halim; — Buzdolabının kapısını açarken çıkardığı ses gibiyim, cızırtılı ama her zaman çekici.

Ruh Halim; — İçim sıkılıyor yaaaa.

Ruh Halim Sözleri |



Güzel Sözler Güzel Sözler,
Sosyal Medyada Paylaş
Daha Fazlası İçin Tıklayınız

Güzel Sözler

Resimli Sözler